Subject: 2-4.2/30-2 Ohtlikud jäätmed riigimaanteel
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 10:08:59 +0300

Lugupeetud Tõnis Pihlamägi
Transpordiamet

Juhime tähelepanu, et 01.05.2025 seisuga olid ohtlikud jäätmed maantee 
äärest jätkuvalt koristamata. Mis põhjusel võtab reageerimine teehooldajal 
nii pikalt aega (nüüdseks 10 päeva)?

Lugupidamisega

Jana Suurthal
Järelevalvespetsialist
Järelevalveamet
Rae Vallavalitsus
Mobiil: +372 56261216
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Veeb: www.rae.ee <http://www.rae.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 22, 2025 9:07 AM
To: Jana Suurthal <[email-masked]>; Tõnis Pihlamägi 
<[email-masked]>
Subject: Re: Ohtlikud jäätmed riigimaanteel Rae vallas Peetri külas Tartu 
maantee ja Mõigu tee ristmikul (2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T20)

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  saada teile sageli 
meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere,

Täname pöördumast. Töö edastatud hooldajale.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

Lp Transpordiamet

Rae Vallavalitsusele laekus Häirekeskuse kaudu teavitus, et Rae vallas 
Peetri külas Tartu maantee ja Mõigu tee ristmikul (2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T20) on maha kallatud suur hulk patareisid.

17.04.2025 teostatud ülevaatuse käigus selgus, et Tartu maanteel, suunaga 
linna poole, täpselt valgusfoori ees, teeserval piirde juures on kümneid ja 
kümneid patareisid. Võimalik, et osa neist on ka kraavi veerenud.

Kuivõrd jäätmete asukoht oli sisuliselt keset tihedat liiklust ja jalakäijal 
ohutut ligipääsu antud kohale ei ole,  ei olnud võimalik endal koheselt 
sekkuda ja neid kokku korjata.

Kuivõrd tegemist on ohtlike jäätmetega, mis kujutavad endast lekkides 
keskkonnaohtu, palume Transpordiametil korraldada viivitamatata jäätmete 
kokkukorjamine, sh kontrollides võimalusel ka kraaviperve ja kraavipõhja.

Edastan aerofoto ja kaardi täpse asukohaga (punane triip piirde ääres).

Lugupidamisega

Jana Suurthal
Järelevalvespetsialist
Järelevalveamet
Rae Vallavalitsus
Mobiil: +372 56261216
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Veeb: www.rae.ee <http://www.rae.ee/>

  <http://email.mg.rae.ee/o/eJxEjrtuAyEQAL_m6IKWNxRbWEkKt_mDBXbtk4LP4lC-P7JSpB2NRnMZz_sx6Yu_aXG_Lh7XDzQh-OSK6shURDGa5KOJ5cXuaCmIq5UpmVioiVQXcuUKlV2LPqsdLdgAASwkyKFoidU1iFJMaqVS3zyMm57EmlkNPk-68dvecXPvVrccjVhbJBSbwGfJkDcP9DeqY0qb-1QT94ccm4c16XE-j9l3GrxewYWXf1f9oP0NAAD__9OXQ4c>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.